VŠE O NÁKUPU

· Kdy objednat, aby vám bylo zboží doručeno do Vánoc?

Garantované doručení do Vánoc je pro objednávky uskutečněné do 17. 12. 2024.

· Kdy budeme odesílat vaše objednávky, které vytvoříte po 17. 12. 2024?

Odesílat budeme až do 20. 12., kdy vyexpedujeme přijaté objednávky do 19.12. 2024.

Od čtvrtka, 2.1. 2025, do pátku, 10.1. 2025, bude probíhat inventura. Objednávky uskutečněné od 20. 12. 2024 - 10.1. 2025 budou postupně expedovány od 13.1. 2025.

Do běžného režimu se vrátíme 13. 1. 2025.
 
 

Zboží

  • V tomto elektronickém obchodě prodáváme zboží, které nám zbylo z textilní výroby. Jedná se především o látky v metráži, zipy, nítě, lemovky, gumy, stuhy a podobně.
  • Protože se jedná o přebytky z výroby, jejich prodej je vždy pouze do vyprodání zásob!
  • Toto zboží nemusí být vždy nové, ale vždy je nepoužité. Tomu odpovídá jeho cena.
  • Zboží prodáváme pouze do České republiky

Jak objednat

  • Vyberte zboží, které chcete koupit.
  • Rozklikněte kartu výrobku, zadejte množství.
  • Vybrané zboží vložte do košíku.

Jak zaplatit

  • Hotově – lze pouze při osobním odběru v prodejně Tábor
  • Na dobírku - hotově při převzetí - příplatek 30 Kč
  • Převodem na účet - POZOR - zboží je expedováno až po připsání platby na náš účet.
  • ON-LINE - platební kartou, prostřednictvím GoPay

Způsob a cena doručení

  • Česká pošta - Balíkovna na adresu (Balík do ruky) - 110 Kč  - akce 65 Kč
  • Česká pošta - Balíkovna (box nebo výdejní místo) - 55 Kč - akce 39 Kč
  • Zásilkovna - 58 Kč
  • GLS - 82 Kč
  • Osobní odběr - prodejna Tábor - 20 Kč
  • Zboží prodáváme pouze do České republiky!

Při objednávce nad 1 000 Kč doprava a poštovné zdarma!


Bankovní spojení

  • ČSOB: č. účtu  512500623/0300                    měna: Kč​

VARIABILNÍ SYMBOL: číslo objednávky


Registrace

  • je dobrovolná a zdarma
  • je výhodná pro stálé zákazníky – rychlejší nákupy, nemusíte stále vyplňovat osobní údaje, máte přehled o svých objednávkách, …

Změna v objednávce

  • Odeslali jste objednávku a potřebovali byste v ní něco změnit?
  • Sdělte nám to! Nejlépe elektronicky na obchod@ditalatky.cz, v nutném případě telefonicky na číslo 381 479 248, a to nejpozději do 8:00 hodin následujícího dne.
  • Pozdější žádosti nemohou být, z důvodu vyřizování objednávek, akceptovány. Děkujeme za pochopení.

Postup vkládání slevového kódu do objednávky

1. V rekapitulaci objednávky (před jejím odesláním) zaškrtněte políčko „mám slevový kupón“.

2. Po té zkopírujte (zapište) náš slevový kód a vložte do nově otevřeného okna. Stiskněte tlačítko „Vložit“.

3. Sleva Vám bude ihned odečtena z ceny zboží.

 

4. Objednávku dokončete obvyklým způsobem.

Tento postup platí i pro dárkové poukazy!


 Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)

  • Zakoupené zboží vám nevyhovuje? V tom případě můžete jako fyzická osoba využít práva na vrácení zboží ve čtrnácti (14) denní lhůtě od převzetí zboží bez udání důvodu, pokud se na toto zboží nevztahuje ustanovení § 1837 občanského zákoníku.
  • K dispozici máte FORMULÁŘ, který po vyplnění vložíte do balíčku spolu se zbožím a zašlete zpět. 
  • Vrácené zboží musí být nepoškozené a nepoužité, v původním obalu. 
  • Zboží zakoupené přes e-shop není možné vyměnit v podnikových prodejnách.
  • Podle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze, mimo jiné, odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo vyrobeno podle požadavků spotřebitele nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám. Úpravou zboží na míru dle přání zákazníka se rozumí ustříhnutí či uříznutí materiálů z nabídky tohoto e-shopu, například látky, lemovky, gumyzdrhovadlové pásy, suché zipy, apod. 

Při vrácení zboží na prodejně - doklad o odevzdání zboží - OZNÁMENÍ O ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY - VÝMĚNA ZBOŽÍ V PRODEJNĚ

Při vrácení zboží přes dopravní společnost - OZNÁMENÍ O ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY - VÝMĚNA ZBOŽÍ


Odpovědnost za vady, reklamace

  • Zakoupené zboží je vadné? Pokud se nejedná o vady, které vznikly nesprávným používáním, ošetřováním či údržbou, ani o vady, o kterých jste věděli při nákupu, např. nákup za zvýhodněnou cenu, má se za to, že zboží bylo vadné již při prodeji.
  • V takovém případě máte právo, ve lhůtě do dvou (2) let ode dne převzetí, na jeho opravu, případně výměnu nebo vrácení peněz. Svůj nárok však musíte uplatnit ihned po zjištění vady.
  • Zjistili jste skrytou vadu výrobku v době delší než 1 rok od převzetí zboží? I potom máte právo uplatnit svůj nárok, nejpozději však do 2 let od převzetí zboží. Existenci vady však již musíte prokázat. Podrobné informace najdete v obchodních podmínkách.
  • Zašlete nám zboží zpět na naši kontaktní adresu. Do balíčku přiložte vyplněný REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ.
  • Zboží vracejte vyčištěné nebo vyprané.
  • Nikdy neposílejte na dobírku! Taková zásilka nebude námi přijata.
  • Bezprostředně po převzetí vráceného zboží budete informováni o způsobu a době vyřízení reklamace. Podrobné informace najdete v obchodních podmínkách.

Spory

Veškeré případné spory plynoucí ze vztahu prodávajícího a spotřebitele budou řešeny nejprve smírnou cestou mimosoudně. Případné stížnosti může spotřebitel zasílat na elektronickou adresu prodávajícího, tj. dita@dita.cz. Dále se spotřebitel může obrátit na věcně příslušný subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, a to na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, Praha 2, PSČ 120 00, nebo na webu: adr.coi.cz. Orgánem dohledu nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele je i Česká obchodní inspekce.